2 Temmuz 2013 Salı

Rage...bitti!

Rage FPS'ye resim altı, teknik on numara, hikaye de klişe ötesi

18 küsür saat boyunca id hatırına Rage oynadım. PS3 versiyonu az önce bitti. Yan görevlerin -en azından Wellspring için- birkaçını oynadım, Subway Town için ise hepsini bitirdim. Fakat ne yazık ki o bitiş, bu kadar görkemli bir oyuna ve oyun motoruna yakışmadı. Araba yarışları kısmı ise ne tat verdi ne de bir şey kazandığımı hissettim. Bu kadar zayıf bir son beklemiyordum. Herkesi ve her şeyi vurmaktan başka bir şey yaptım mı hatırlamıyorum! Evet id ve John Carmack, oyunu Bethesda'ya satmış olmanız, iyi teknoloji için bir fırsat (bkz. id Tech 5) ama kötü hikaye ve yerlerde sürünen ilerleme hissini de beraberinde getirmiş.


Yetmedi, ucuza bulduğum için Xbox versiyonunu da aldım oyunun -Anarchy Edition. 19.90 TL fiyat konulmuştu, insan nasıl buna karşı koyabilir! Oyun için iki tane DLC var zaten, PS3 için olanı aynı hikayeye ek olarak Wasteland Sewer Missions ve  The Schorchers. İkisi toplam 15 TL'ye geliyor. Alıp almamakta kararsızım. Eğer FPS, koridorda ördek avı ise, Deux Ex Machina oynarım daha iyi id! En azından RPG'ye yakın bir geliştirme şeysi var, hikayesinin derinliği de cabası...

Hamiş: Genç arkadaşlar için not, evet 2009 yılında çıkmış ve muhabbeti tüm gevrekliği ile 2010 yılında sona ermiş bir oyunu bitirdim. Biraz geriden geliyorum, doğrudur. Bu yaşa gel de görüşelim hayırlısı ile..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder