11 Temmuz 2013 Perşembe

Killzone 2 bitti ve kısa kısa


Killzone 2'yi en sonunda bitirdim. Aslında 'cover' sistemini (L2) daha önce kavrayabilsem belki oyun daha zevkli bir biçimde biterdi, çünkü baya bir telef oldum. Helgast askerleri Killzone PS2 sürümünden oldukça zeki, çevik ve acımasız yeni sürümde. 2009 yılında yapılmış bir oyun olmasına rağmen, hala grafikleri ışıl ışıl ve atmosferi de etkileyici oyunun. Killzone 3'ü almayı düşünüyorum şimdi. Her ne kadar marketlerde 49.90 gibi bir fiyata satılsa da, oyunun ikinci eli 30 TL'ye de bulunabiliyor ve benim gibi ayda en azından 3 tane orjinal oyun alma durumunda olan biri iseniz, bu fiyatlar ne kadar düşük olursa o kadar iyidir.

Bioshock Infinite, Dishonored, Far Cry 3 ve The Last Of Us satın alınacaklar listesinde duruyor.  Crysis 2, Vanquish ise bitirmeye ramak kaldıklarım listesinde bekliyorlar. Skyrim'de 22 Level bir Nord olarak gezinmeye devam ediyorum. Daha da gezinirim herhalde çünkü Skyrim, Fallout 3 gibi insanın aklını başından alacak bir Açık Dünya Simülasyonu...

bonus: Dün cracked.com'da bilgisayar oyunları ile ilgili tuhaf bilgiler içeren yazılar okurken Oblivion'la ilgili şu bilgiye rast geldim kardeşler: Oblivion'da her bir karakterin normal bir yaşam döngüsü var. Yani bilgisayarın yönettiği tüm karakterlerin (NPC) sabah uyandığını, kahvaltı ettiğini, işe gittiğini ve döndüğünü ve sonra da eve gelip uyuduğunu söylüyor cracked.com yazarı. Aklınızda bulunsun, piksel olarak icat edilmiş ilk oyun emekçileri onlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder