2 Temmuz 2013 Salı

Kısa kısa..

NES kartuşları olarak yeni ve modern oyunlar: şaka gibin!

Yazacak bir ton halt var. Dead Space serisi üçledi ama ben hiç birini henüz oynamadım. PC'deki oyun kaynaklarım Steam ve kenarda kıyıda kalmış kampanya fiyatı ile çoluk çocuğa kakalanmaya çalışılan oyunlar. PS2'yi kırdırdığımdan beri "orijinal" oyun almıyorum çünkü 2001 yılında yapılmış bir cihaz için oyuna artık para vermek gereksiz, artı cihazı da kırdırdım. Nintendo'yu kırdırmadım, PSP'yı aldığımda zaten kırıktı ve Xbox ve PS3'e de henüz kıyabilmiş değilim o konuda. Nintedo NES için yeni oyun alabilmiş değilim, birkaç eski kartuş ile idare ediyorum, Gameboy Advance için ise kopya oyun oynatan bir kartuş kullanıyorum. Commodore 64 için kaset ya da disk bulamadım, onu PC'ye bağlamak için satın aldığım X1541-E kablosu da patlak çıktı ya da ben paralel port işini beceremediğim için yapamadım. PsOne ise zaten kırık ve herhalde bulabildiğim tüm iyi oyunları indirip CD'ye yazdım. Son 5-6 yılım böyle geçti sayılır. Satın alamadığım bir tek Amiga kaldı. Atari 2600 arada sırada karşıma çıkıyor ikinci el sitelerinde ve Spectrum ya da Amstrad için ise çok yaşlıyım herhalde.


PS3 Mucizelerinden biri : The Last Of Us

The Last Of Us'tan
PS3 beni hala büyülemeye devam ediyor. PS4 satın alabilecek kadar param olmayacak muhtemelen ama yine de 3 ile insan yıllarını geçirebilir. 2006 yılında inşa edilen bir cihaz için hala artılar var PS3'ün. Bu konsolun son marifetlerini göstermek de The Last Of Us oyunun yapımcısına düştü.





PSN Plus'ta Temmuz şekerleri

Eğer PSN Plus üyesi iseniz, bu ay, Battlefield 3'ü ücretsiz oynayabileceksiniz -hem de 1 yıl boyunca! Muhtelemen Premium olarak değil ama BF4 çıkmadan önce PS3'te bu oyunu oynamaktan büyük zevk alacağım ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder